BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Ahad, 10 Oktober 2010

Penulisan dari hati

Walau kita tidak pernah bersua
walau hanya berkomunikasi talian
tetapi keakraban perhubungan kita
cukup teguh sehingga semalam
sampailah bertukar sakit pada saat ini
sakit yang dipanggil PENGORBANAN

kaulah penawar saat aku berduka
kaulah ubat tatkala aku sakit
kaulah bintang menemani malam gelapku
kaulah selimut diwaktu aku kedinginan
kaulah ilham saat aku bermadah
kaulah madu tiada racunnya
kaulah bunga tiada durinya
kaulah satu yang tiada duanya


Aku hanya seorang PENcinta
aku memberi kau menerima
kau membalas aku menghargainya
seorang puteri yang ingin didampingi seorang putera
seorang kekanda yang ingin membelai adindanya

DAN
dimana kaki ini melangkah
melangkah mencari cinta
cinta yang ingin dicari
dicari untuk pada yg sudi
sudi pada diri yang sunyi
sunyi yang ingin ditemani
ditemani seorang insan
insan yang bergelar kekasih
kekasih halal buatku

TETAPI
langkah kini kian terhenti
jeritan batin yg tidak didengari
hanya tangisan melepaskan lelah di dada
kenangan lalu menjadi teman hiba
kenangan itu jugalah alasan untuk aku tersenyum


DAN
engkau perlu tahu
engkaulah yang terakhir bagiku
tiada lagi yang ingin ku impikan
tamatlah sudah kisah antara kita
iaitu kisah antara KAU dan AKU

Terkuburlah segalanya
CINTA yang di mimpi
CINTA yang di cari
CINTA yang di miliki
CINTA yang di lewati
CINTA yang di khianati
CINTA yang di sakiti
Kini ....................... 
SELAMAT TINGGAL CINTA 
 

0 ulasan: